رئیس شبکه اجتماعی اینستاگرام کریستیانو رونالدو

رئیس: شبکه اجتماعی اینستاگرام کریستیانو رونالدو رسانه ها نامزدی تصویری ارتباط ستاره تصویر اختلاف

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث اعتراف به قتل دو عتیقه‌فروش بعد از ١٤ماه

    مرد میانسال که دو عتیقه‌فروش را ١٤ ماه قبل به قتل رسانده بود، بعد از اعترافات همدستش راز جنایت‌های هولناک را فاش کرد.

    اعتراف به قتل دو عتیقه‌فروش بعد از ١٤ماه

    اعتراف به قتل دو عتیقه فروش بعد از ١٤ماه

    عبارات مهم : اداره

    مرد میانسال که دو عتیقه فروش را ١٤ ماه قبل به قتل رسانده بود، بعد از اعترافات همدستش راز جنایت های هولناک را فاش کرد.

    به گزارش شهروند؛سی ام آبان ماه سال ٩٥ بود که مردی به دادسرای جنایی پایتخت رفت و ادعا کرد که پدرش به نام یحیی ۵۵ ساله روز ٢٦ آبان از منزل اش در خیابان ۱۷ شهریور خارج شده است و دیگر مراجعتی به منزل نداشته و بعد از آن نیز پاسخگوی تماس آنها نبوده است.

    اعتراف به قتل دو عتیقه‌فروش بعد از ١٤ماه

    با شروع پیگیری به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به محل سکونت یحیی رفتند و در بررسی تصویرهای به دست آمده از دوربین های مداربسته داخل پارکینگ موفق به شناسایی یک دستگاه ماشین سواری پژو پرشیای سفیدرنگ شدند که فقدانی به همراه مالک ماشین سوار آن شده است و در ساعت ١٤:٤٥ از داخل ساختمان خارج شده است بودند.

    با شناسایی هویت مالک ماشین به نام حسین ۶۵ ساله، کارآگاهان اداره یازدهم اقدام به شناسایی محل سکونت وی در شهرستان ارومیه کردند. آنها در ادامه اطلاع پیدا کردند که همزمان با طرح شکایت فقدانی یحیی در دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده فقدانی حسین در پلیس آگاهی شهرستان ارومیه تشکیل شده است و درحال پیگیری است.

    مرد میانسال که دو عتیقه‌فروش را ١٤ ماه قبل به قتل رسانده بود، بعد از اعترافات همدستش راز جنایت‌های هولناک را فاش کرد.

    خانواده حسین در شکایت خود عنوان داشتند که حسین جهت ملاقات با یکی از دوستانش از منزل خارج شد و به پایتخت کشور عزیزمان ایران رفت، ولی بعد از آن دیگر تماسی با آنها نداشته و پاسخگوی تماس هایشان نیز نبوده هست. همچنین کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که هر دو فقدانی در زمینه خرید و فروش دلار و ارز و همچنین عتیقه فعالیت داشتند.

    کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در ادامه پیگیری به پرونده، اقدام به ثبت دستور شناسایی و توقیف ماشین پژو پرشیا متعلق به حسین در سیستم جامع پلیس کردند و بعد از گذشت چند روز، از پلیس آگاهی شهرستان قزوین به آنها اطلاع داده شد که ماشین پرشیای مورد نظر آنها، به صورت کاملا سوخته در مناطق کوهستانی این شهرستان، در حوالی روستای اردلان کشف شده است است.

    در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از افراد مرتبط با یحیی به نام تقی۵۰ ساله شدند. بنا بر اطلاع به دست آمده قرار بود تقی جهت ملاقات با یحیی و حسین، از محل سکونتش در شهرستان ابهر به پایتخت کشور عزیزمان ایران مراجعه کند و طبق تحقیقات پلیسی، روز مفقود شدن آنها هم به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده است.

    اعتراف به قتل دو عتیقه‌فروش بعد از ١٤ماه

    تقی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی دستگیر و به پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شد. وی در تحقیقات منکر هرگونه اطلاع از عنوان فقدان یحیی و حسین شد و بیان کرد که در میدان آزادی با حسین و یحیی ملاقات و بعد از آن نیز به شهرستان محل سکونتش مراجعه کرده است.

    متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چون هر دو فقدانی در زمینه خرید و فروش عتیقه فعالیت دارند، احتمالا از کشور خارج شده است اند و در ادامه با ارایه یک چک چند میلیارد تومانی متعلق به حسین مدعی شد که از حسین طلب مالی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی دارد و این چک را نیز بابت طلب خود به واسطه خرید و فروش دلار دریافت کرده است.

    مرد میانسال که دو عتیقه‌فروش را ١٤ ماه قبل به قتل رسانده بود، بعد از اعترافات همدستش راز جنایت‌های هولناک را فاش کرد.

    با توجه به همزمانی هر دو فقدانی و در ادامه کشف ماشین سوخته پرشیا متعلق به یکی از فقدانی ها و همچنین اطلاع از این عنوان که حسین و یحیی آخرین بار در وقت خارج شدن از ساختمان با یکدیگر مشاهده شده است اند، احتمال وقوع جنایت در پرونده هر دو فقدانی زیاد کردن پیدا کرد. به همین دلیل، پرونده جهت ادامه پیگیری به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ارجاع داده شد و در اختیار کارآگاهان خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

    در شرایطی که تقی همچنان منکر هرگونه اطلاع خود از آینده یحیی و حسین بود، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در مسیر دیگری از تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از همشهریان تقی به نام «جعفر» ٣٦ ساله در شهرستان ابهر شدند که بنا بر تحقیقات پلیسی، اطمینان داشتند که وی همزمان با فقدانی یحیی و حسین و همچنین حضور تقی در پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ملاقات با فقدانی های پرونده، به همراه تقی در پایتخت کشور عزیزمان ایران حضور داشته است.

    اعتراف به قتل دو عتیقه‌فروش بعد از ١٤ماه

    مرد جوان روز چهارشنبه ٢٠آذرماه امسال در شهرستان ابهر دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال یافته شد. وی در بیانات اولیه منکر مراجعه خود به پایتخت کشور عزیزمان ایران و همچنین هرگونه آشنایی با تقی شد، ولی در ادامه تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و به قتل هر دو فقدانی از سوی همدستش اعتراف کرد.

    جعفر در شرایطی که در تحقیقات اولیه، خود را بی اطلاع از ماجرای فقدانی ها نشان داد، آخر بعد از گذشت یک هفته از وقت دستگیری لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: قرار بود تقی در ازای یک روز همراهی با وی، مبلغ ۵ میلیون تومان به من پرداخت کند. او گفته بود که قصد دارد جهت دریافت طلب مالی اش به پایتخت کشور عزیزمان ایران برود و به همین علت نیاز دارد یک نفر او را همراهی کند. ساعت ۱۱ تقی به مغازه من آمد و دو نفری با ماشین سمند تقی به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدیم. تقی در میدان آزادی با دو نفر قرار گذاشته بود. در ادامه، تقی به بهانه نشان دادن و معامله عتیقه فقدانی ها را به شهرستان اسلامشهر کشاند. بعد از رسیدن به شهرستان اسلامشهر، تقی داخل ماشین پرشیا رفت و یحیی داخل ماشین سمند آمد.

    تقی به بهانه نشان دادن جنس، به همراه حسین و با ماشین پرشیا از محل خارج شد و بعد از گذشت یک ساعت، با پرشیا برگشت، ولی از حسین خبری نبود. درحالی که یحیی در صندلی سرنشین جلوی سمند نشسته بود، تقی در عقب ماشین را باز کرد و دقیقا پشت سر یحیی قرار داده شد و ناگهان با شوکر چند ضربه به یحیی زد. یحیی بیهوش شد؛ هنگامی که که علت این کار را از تقی جویا شدم، او عنوان داشت که حسین را نیز کشته و جنازه حسین در صندوق عقب پرشیا قرار دارد. از اسلامشهر به سمت ابهر حرکت کردیم و با راهنمایی تقی در بیابان های منطقه هیدج دقیقا بالای چاهی رفتیم که گویا چندی پیش یحیی و دوستانش آن را جهت پیدا کردن عتیقه ایجاد کرده بودند؛ جنازه ها را به داخل گودال انداختیم و روی آن را پوشاندیم.

    جعفر راجع به آتش زدن ماشین پرشیا متعلق به حسین نیز به کارآگاهان گفت: ماشین پرشیا را نیز به حوالی روستای اردلان بردیم و در آن جا آن را به آتش کشیدیم؛ بعد از آن هر دو نفرمان به ابهر مراجعه کردیم.

    با اعتراف جعفر به وقوع دو جنایت و انتقال اجساد به منطقه کوهستانی شهرستان قزوین، هماهنگی های مورد نیاز با پلیس آگاهی شهرستان قزوین انجام شد و تیم تشخیص هویت اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با همراهی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل دفن اجساد دو فقدانی رفتند و اجساد یحیی و حسین در ساعت ۱۶روز سه شنبه از داخل چاه بیرون کشیده شد و در همان محل کشف اجساد، مورد شناسایی قرار گرفت.

    در شرایطی که تقی همچنان مدعی بی گناهی بود، بار دیگر تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار داده شد و درحالی که از دستگیری جعفر و کشف اجساد فقدانی ها هیچ گونه اطلاعی نداشت، بعد از روبه رو شدن با جعفر و همچنین فیلم صحنه خارج کردن اجساد از داخل چاه به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

    سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اشاره به این عنوان که بعد از کشف جنایت، تحقیقات از متهمان به خاص متهم مهم پرونده در مراحل ابتدایی قرار دارد، گفت: با توجه به کشف اجساد و اعتراف اولیه متهمان به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفتند.

    واژه های کلیدی: اداره | ایران | ماشین | تحقیقات | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار