رئیس شبکه اجتماعی اینستاگرام کریستیانو رونالدو

رئیس: شبکه اجتماعی اینستاگرام کریستیانو رونالدو رسانه ها نامزدی تصویری ارتباط ستاره تصویر اختلاف

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی سهم دولت چقدر است؟ ، درآمد ۱۶۰ میلیاردی از ۳ برابر شدن عوارض خروج از کشور

    «در گذشته ۱۰ هزار تومان از عوارض خروج از کشورِ هر شخص به شرکت می‌رسید که اکنون این میزان سهم، به ۴۰ هزار تومان زیاد کردن یافته و در کل ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارا

    سهم دولت چقدر است؟ ، درآمد ۱۶۰ میلیاردی از ۳ برابر شدن عوارض خروج از کشور

    درآمد ۱۶۰ میلیاردی از ۳ برابر شدن عوارض خروج از کشور/ سهم دولت چقدر است؟

    عبارات مهم : صندوق

    «در گذشته ۱۰ هزار تومان از عوارض خروج از کشورِ هر شخص به شرکت می رسید که اکنون این میزان سهم، به ۴۰ هزار تومان زیاد کردن یافته و در کل ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض به این شرکت تعلق خواهد گرفت.»

    به گزارش ایسنا، معاون رییس جمهور ضمن ارائه پاسخ هایی راجع به حواشی شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر انتصاب هایی که مورددار تلقی شده است اند و همچنین سفر خانوادگی یکی از معاونان، زیاد کردن سه برابری عوارض خروج از کشور را تایید کرد و گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات عوارض خروج به شرکت تعلق خواهد گرفت.

    علی اصغر مونسان در نشست خبری که روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در شرکت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، در پاسخ به سوالی راجع به زیاد کردن سه برابری عوارض خروج از کشور که آیا ناشی از حساسیت های رییس جمهور نسبت به خروج ۹ میلیون ایرانی بوده و یا بخشی از این عوارض به این شرکت تعلق خواهد گرفت گفت: آنچه رییس جمهور تاکید داشتند، به عنوان رونق گردشگری و ارتقاء این صنعت و زیاد کردن تورهای ورودی مربوط هست. به همین خاطر در وقت تدوین لایحه بودجه، دولت جهت عوارض خروج از کشور تصمیمی گرفت که بر این اساس بخشی از اعتبار به این شرکت تعلق می گیرد و شرکت برنامه و بودجه این اعتبار را در بودجه شرکت در سال ۹۷ در نظر گرفته است.

    او در پاسخ به اینکه آیا شرکت میراث فرهنگی جهت زیاد کردن عوارض نظر مشورتی داشته است گفت: حتما در تدوین بودجه دستگاه ها نظر دارند و همه بخش ها موظف به همکاری هستند و جهت ما مهم، زیاد کردن منطقی است و اگر قرار است درآمدی به دست آید، باید صرف حمایت از تورهای ورودی شود.

    او در پاسخ به این پرسش که چند درصد از این عوارض به شرکت تعلق گرفته گفت: این عنوان باید در بودجه سال ۹۷ بعد از تصویب مجلس نهایی شود، ولی در گذشته ۱۰ هزار تومان از عوارض خروج از کشورِ هر شخص به شرکت می رسید که اکنون به ۴۰ هزار تومان زیاد کردن یافته و در کل ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

    (در لایحه بودجه سال ۹۷، عوارض خروج از کشور جهت هر نفر ۲۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که این مبلغ جهت سفر دوم حدود ۵۰ درصد زیاد کردن می یابد (۳۳۰ هزار تومان) و جهت سفرهای سوم و زیاد با ۱۰۰ درصد افزایش، به ۴۴۰ هزار تومان می رسد!)

    او همچنین راجع به تسهیلات تخصیص یافته از سوی صندوق توسعه ملی که در گزارش ۱۰۰روزه به آن اشاره نشده گفت: این صندوق اعتبارات را کامل در اختیار قرار داده، ولی شاید بانک ها نتوانستند به خوبی به وظایف خود عمل کنند؛ بنابر این قرار شده است در مذاکراتی با صندوق توسعه ملی بازبینی راجع به بانک هایی که بد عمل کرده اند داشته باشیم.

    به گزارش ایسنا، در این نشست معاون سرمایه گذاری شرکت میراث فرهنگی، معاون رییس جمهور را همراهی می کرد.

    سعید اوحدی در ادامه این پرسش راجع به آمارهای تکراری گزارش ۱۰۰ روزه توضیح داد: تا سال ۹۲، دو هزار و ۷۰۰ پروژه در زمینه اقامتی به بهره برداری رسید که از سال ۹۲ تا ۹۶، ۱۴۰۰ پروژه اضافه شد.

    وی اضافه کرد: تا سال ۹۲، حدود ۴۵ درصد از پروژه ها مربوط به تاسیسات اقامتی بودند، ولی در فاصله این سال ها ۶۵ درصد پروژه ها فعال شد که بیانگر رویکرد سرمایه گذاران به حوزه گردشگری و اقامتی است.

    به گفته او، از ۱۷۰۰ پروژه ۶۲۰ پروژه پیشرفت فیزیکی دارند که از بین آنها ۱۶۰ هتل چهار و ۵ ستاره در حال ساخت هستند.

    اوحدی اضافه کرد: در سال ۹۶ صندوق توسعه ملی ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه های گردشگری تخصیص داده که جهت سه ماهِ آخر امسال نیز ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز مصوب کرده هست. جهت تخصیص این پروژه ها با توجه به عملکرد بانک ها، قرار شده است هفته آینده با مدیران صندوق جلسه ای به منظور غربالگری بانک ها انجام شود.

    معاون سرمایه گذاری شرکت میراث همچنین خبر داد: همچنین جهت سال ۹۷ توافق های اولیه ای با صندوق جهت تخصیص هزار میلیارد تومان تسهیلات جهت پروژه های گردشگری صورت گرفته که نشان از ۳۰۰ درصد زیاد کردن کمک های اعتباری نسبت به سال ۹۶ است.

    معاون رییس جمهور در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر حساسیت رییس جمهور نسبت به خروج گردشگران از کشور عزیزمان ایران و با در نظرگرفتن این که شما رییس آشنا شده است ای هستید که به گردشگری بیشترین توجه را دارید در مذاکرات با مقامات سایر کشورها چقدر به توازن گردشگری توجه دارید گفت: همه بخش ها جهت ما مهم هست، با این توجه به خیال مان در حوزه میراث فرهنگی راحت هست. ما حداکثر تلاش خودمان را انجام می دهیم و بنده هم اخبار مربوط به تخریب را با حساسیت خاص ای پیگیری می کنم، ولی دو بخش دیگر به حمایت بیشتری نیاز دارند تا اهداف جدی تری که در اقتصاد برایشان ترسیم شده است محقق کنند

    وی افزود: شاید این نگاه دیگران را به این سمت برده که من توجه بیشتری به گردشگری دارم، این در حالیست که در بودجه سازمان، میراث فرهنگی در اولویت نخست است و با توجه به حجم آثار کمک های بیشتری به آن می شود.

    او در پاسخ به پرسش مطرح شده است گفت: در سه ماه گذشته نشست هایی را با کشورهای همسایه از جمله ترکیه داشته ایم، ولی بعضی کشورها به لحاظ جمعیت و ظرفیت اولویت بیشتری جهت ما دارند و در آخر با کشورهای نشانه جلساتی خواهیم داشت.

    مونسان راجع به خلاءهای قانونی که دست نهادها را جهت تخریب آثار تاریخی باز گذاشته گفت: عمده ارگان ها همکاری و همیاری مورد نیاز را با ما دارند و قانون نیز استثنایی قائل نشده هست. جهت ما مالکیت مهم نیست، مهم این است که طبق قانون آثار تاریخی حفاظت شوند و نظارت شرکت ما نیز وجود دارد. شاید نتوانیم همه آنها را حفاظت کنیم، چون حجم آنها زیاد هست، ولی جهت ما مهم است که (نهادها) با قواعد ما با آثار تاریخی و از آنها نگهداری کنند.

    در این میان حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی شرکت راجع به مصداقی که از تخریب منزل نائل در اصفهان در این نشست مطرح شد توضیح داد: همه آثار اصفهان را مرتب فهرست کرده و به مدیر استان نیز هشدار دادیم، ولی باید در نظر گرفت که یگان حفاظت از امکانات برخوردار نیست و حجم آثار زیاد است.

    وی افزود: در مورد منزل نائل دو گروه پرونده را بررسی می کنند. گروه فنی و گروه بازرسی حقوقی که قرار است راجع به احتمال اهمال کاری از سوی مدیران گزارش دهند که ما منتظر آن هستیم. در مورد بررسی های گروه های فنی فکر می کنیم متهم پیدا شود، ولی قطعی نمی توانم بگویم و دستگاه قضایی باید آن را مشخص کند.

    وی همچنین راجع به تل آجری توضیح داد: از نظر قانونی این سازه ساخته شده است در تل آجری ۱۰۰ درصد قانونی هست. قرار نیست چیزی که پیدا شده است به مردم معرفی شود، با توجه به اتفاقاتی که قبل و اوایل انقلاب رخ داد، ما با چالش در کاوش ها مواجه بودیم که اگر حفاظت نمی شد، قاچاق می شد؛ بنابر این هرجایی که کاوش گسترده انجام می شود نیاز به حفاظت دارد.

    او راجع به ابهاماتی که نسبت به ایجاد سازه در تل آجری مطرح شده است گفت: قرار است دیدار خبرنگاران از این منطقه صورت گیرد تا براق سازی شود.

    مونسان در ادامه نشست در پاسخ به سوالی در مورد آینده پلاک های ماندگار که به خاطر راه اندازی یکی از آنها در منزل پدر رییس جمهور با حواشی روبرو شد گفت: کاشی های ماندگار بر اساس پروتکل یونسکو مربوط به مفاخر کشور است که جهت آن حوزه ای مشخص نکرده و سازمانِ ما این کار را ادامه خواهد داد؛ شاید شخصیت هایی مورد بحث قرار گیرند و نظرهایی وجود داشته باشد، ولی ۱۴۰ کاشی از قبل تهیه شده است که به مرور در بازدیدها و شهرها راه اندازی خواهند شد.

    واژه های کلیدی: صندوق | پروژه | گردشگری | رییس جمهور | لایحه بودجه | میراث فرهنگی | میراث فرهنگی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار